Strona główna

S – Social responsibility – Społeczna odpowiedzialność

Przez Społeczną Odpowiedzialność należy rozumieć czynniki takie jak relacje z udziałowcami na rynku – dostawcami, klientami, partnerami. Istotnym czynnikiem są warunki pracy i przestrzeganie praw pracowniczych i zasad BHP Prowadzona polityka jakości zarówno w stosunku do procedur zarządzania, jak i jakość produktu. Oceniana jest również polityka informacyjna przedsiębiorstwa i jego transparentność.

Adekwatne Cele Zrównoważonego Rozwoju w ramach kryterium ESG - Społeczna odpowiedzialność:

Szczególnie uwzględnione aspekty społeczne w ramach kryterium ESG - Społeczna odpowiedzialność:

Zdrowie i bezpieczeństwo: Relacje pracownicze: Komunikacja zewnętrzna:
  • Standardy BHP i ich przestrzeganie
  • Jakość i bezpieczeństwo produktów
  • Satysfakcja i zaangażowanie
  • Wynagrodzenie i benefity
  • Różnorodność, równość i włączenie
  • Społecznie odpowiedzialny marketing
  • Dialog z interesariuszami, społecznością lokalną
 
 
powrót
 

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies

Zamknij