Strona główna

Reklamacje

W przypadku chęci złożenia reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej prosimy o przesyłanie ich na adres: reklamacje@tfi.bnpparibas.pl (maksymalny rozmiar wiadomości wraz załącznikami to 25MB).
Zachęcamy do skorzystania z dostępnego na stronie Towarzystwa formularza reklamacji, który ułatwi przekazanie wszelkich niezbędnych danych jakie są potrzebne do sprawnego rozpatrzenia Państwa sprawy.
Informujemy również, że odpowiedzi na reklamacje mogą być udzielane elektronicznie w sposób umożliwiający utrwalenie na trwałym nośniku, na wskazany adres email zgodnie z zapisami Regulaminu rozpatrywania reklamacji § 4 pkt 2. Z tego powodu podanie w reklamacji Państwa adresu email jest obowiązkowe.
 
 
 

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies

Zamknij