Strona główna

Co się stanie jeżeli Klient nie dostarczy oświadczenia o statusie FATCA?

Co się stanie jeżeli Klient nie dostarczy oświadczenia o statusie FATCA?

Zgodnie z Ustawą FATCA, w przypadku nie otrzymania przez BNP Paribas TFI SA wypełnionego i podpisanego przez Klienta oświadczenia o statusie FATCA, w terminie do dnia 1 grudnia 2016 roku, środki zgromadzone na rejestrach Klienta zostaną zablokowane w ciągu 3 dni roboczych po upływie tego terminu. Blokada oznaczać będzie brak możliwości czasowego dysponowania i korzystania przez Klienta ze wszystkich zgromadzonych na rejestrach Funduszy zarządzanych przez BNP Paribas TFI SA jednostkach uczestnictwa lub wartości pieniężnych do czasu złożenia w/w oświadczenia.

 
 
powrót

Ten serwis wykorzystuje pliki cookies

Używamy cookies i podobnych technologii m.in. w celu świadczenia usług i w celach statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce, w jej ustawieniach. Jeżeli wyrażasz zgodę na zapisywanie informacji zawartej w cookies, kliknij „Zamknij”. Jeżeli nie wyrażasz zgody – zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce cookies

Zamknij